info@sanasport.hu 24 órán belül válaszolunk

Termék reklamáció

A nálunk vásárolt termék leállt működni vagy tönkre ment, és nem lehet megjavítani? Ebben az esetben Önnek jogában áll a reklamációs eljárás benyújtására. A jótállási idő 24 hónap, és attól a naptól kezdődik a számítása, amikor Ön a terméket átvette.

Hogyan kell a reklamációt benyújtani?

  • Először is, kérjük, vegye figyelembe, hogy nem lehet panasz a hibákra, amelyek normális kopásból vagy az áruk más célra történő felhasználásából származnak, mint amelyekre készültek.
  • Ha ez egy másik hiba, akkor az áru becsomagolása előtt ellenőrizze és győződjön meg arról, hogy az nincs-e indokolatlanul szennyezett, nedves vagy egyéb higiéniai szempontból káros.
  • Nyomtassa ki reklamációs jegyzőkönyv, töltse ki és a számlával illetve egyéb irattal, amellyel igazolni tudja a termék kifizetését, tegye a termékkel együtt a csomagba.
  • A reklamált terméket postai úton a FROGMAN s.r.o., Sanasport / 22996, Környei út 44, 2800 Tatabánya címre küldje
  • Legkésőbb 30 napon belül elbíráljuk a reklamációját. A menetéről e-mailen vagy telefonon keresztül fogjuk értesíteni.

Tanácsra van szüksége?

Írjon a info@sanasport.hu e-mail címünkre vagy hívjon minket a +36 19 555 841 telefonszámon.

Bombaár
Az akció végéig
3:21:45:07
Stance Spectrum Super Grey
-60 % Férfi zoknik Stance Spectrum Super Grey
1 517 Ft 3 793 Ft
már csak 23 db érhető el