A termék megvételékor további kedvezmény nélkül 6 900 Ft-t kapsz a következő vásárlásodhoz.
Nem tudjuk elképzelni a kollekciónkat nélkülük: a Realization Shorts 2.0 egy hegymászó rövidnadrág integrált hegymászó hevederrel. Nehéz legyőzni őket, ha a biztonságról van szó. Korábbi verziók a
sportmászó hevederek evolúciója volt, új modellünk pedig annak továbbfejlesztése. A MAMMUT Pro csapat sportolójával, Jakob Schubert-tel szoros együttműködésben fejlesztették ki a MAMMUT 2.0 hegymászó
rövidnadrágot. A rövidnadrág Az integrált hegymászó hevederek ultrakönnyűek. Jakob Schubert azt állítja, hogy a Realization Shorts 2.0 tökéletes társ a mászásokhoz és versenyekhez, ahol minden gramm
számít. A rövidnadrág optimális mozgásszabadság a rendkívül rugalmas anyagnak köszönhetően. A könnyű, belső hálós kialakításnak és a deréknál lévő nagy szellőzőnyílásnak köszönhetően a rövidnadrág
rendkívül légáteresztő. Ideálisak az új kihívásokhoz!
- Gyors és egyszerű beállítás az oldalsó alumínium Slide Bloc csatoknak köszönhetően
- Ideális légáteresztő képesség a belső hálónak és az oldalsó szellőzőnyílásoknak köszönhetően.
- Osztott pánt technológia az optimális viselési kényelemért
- Speciális szabás a nagyobb mozgásszabadság érdekében
- 2 fűzőlyuk
- Rejtett patentos patent, gombnyomással
- Megerősített élek Dyneema szalaggal a tartósság érdekében
- Megerősített horgonyhurok és kiegészítő biztonsági gyűrű a biztosítóeszköz rugalmas kiválasztásához
- Gépben mosható táska mellékelve
- Megfelel az EN 12277 és az UIAA 105 mászóheveder szabványnak.
Paraméterek
Sport |
Hegymászás
|
Évad |
2019 Q3
|
Hegymászó felszerelés típusa |
Hám
|
Technológia |
Mammut Connect
|
Mammut Connect
Az alkalmazás arra szolgál, hogy a felhasználók részletes információt kapjanak az egyes termékekről. Ez egyszerűen úgy történik, hogy egy alkalmazást tartalmazó okostelefont csatlakoztatunk az NFC-chiphez (NFC = Near Field Communication). A Mammut volt az első outdoor márka, amely ezt használta.
A Mammut Connect három fő részből áll - termékek, tevékenység, inspiráció. Az első tájékoztatást nyújt az egyes árukról és egyéb értékesítés utáni szolgáltatásokat nyújt, például a garanciaidő meghosszabbítását, és a tervek szerint a jövőben különböző szabadtéri rendezvényekre hívja meg az ügyfeleket. Az aktivitási rész mint egy napló működik, ahol az ügyfelek összegyűjthetik sikertörténeteiket, és megoszthatják azokat a közösséggel, míg az inspirációs rész a weboldalon már megjelenő történetekre épül.