info@sanasport.hu 24 órán belül válaszolunk
Unisex kültéri hátizsák Mammut Ducan 30
Voucher + ingyen

Mammut Ducan 30

Unisex kültéri hátizsák

A termék nincs a kínálatban
tekintse meg hasonló termékek
62 900 Ft 27% ÁFA-t tartalmaz

Mammut

2530-00320-40242-130

A termék megvételékor további kedvezmény nélkül 6 900 Ft-t kapsz a következő vásárlásodhoz.


Nyári hátizsák a Mammut-tól

A Ducan 30 by Mammut nyári hegyi túrákra készült. A hát maximálisan légáteresztő a fémkeretről leváló hálónak köszönhetően.

Minden, amire egynapos túrákhoz szükséged lehet

A főzseb bőséges helyet biztosít a nyári egynapos túrázáshoz szükséges dolgokhoz. Van még egy hidratációs csomagzseb, hurkok a botok számára, illetve oldalzsebek a palackok számára. A vállpántokon két zsebet találsz a gyors harapnivalók számára.

Fontos információk a Ducan 30-ról :

  • Hálós hátrendszer
  • párnázott vállak és derékszíj
  • elasztikus mellkasi öv
  • kompressziós pántok
  • 2 oldalsó hálós zseb
  • hurkok túrabotok számára
  • vállzsebek
  • zseb a fedélben
  • cipzáras zseb a derékszíjon mobiltelefontartó tokkal
  • pántok a hátizsák alján
  • rugalmas pántok
  • folyadékpótló zseb
  • esővédőhuzat
  • cipzáras zseb az értéktárgyak számára
  • Mammut Connect

Paraméterek

Sport Szabadtéri / Túrázás
Évad 2023 Q1
Táska típus Hátizsák
Táska/hátizsák űrtartalma 30-39 liter
Használt táskák/ hátizsákok Túra és felfedező útak
Technológia Mammut Connect

Mammut Connect

Az alkalmazás arra szolgál, hogy a felhasználók részletes információt kapjanak az egyes termékekről. Ez egyszerűen úgy történik, hogy egy alkalmazást tartalmazó okostelefont csatlakoztatunk az NFC-chiphez (NFC = Near Field Communication). A Mammut volt az első outdoor márka, amely ezt használta.


A Mammut Connect három fő részből áll - termékek, tevékenység, inspiráció. Az első tájékoztatást nyújt az egyes árukról és egyéb értékesítés utáni szolgáltatásokat nyújt, például a garanciaidő meghosszabbítását, és a tervek szerint a jövőben különböző szabadtéri rendezvényekre hívja meg az ügyfeleket. Az aktivitási rész mint egy napló működik, ahol az ügyfelek összegyűjthetik sikertörténeteiket, és megoszthatják azokat a közösséggel, míg az inspirációs rész a weboldalon már megjelenő történetekre épül.