A Nike márkát nem kell bemutatni a sportvilágban. Megalakulása óta célja, hogy mindent megtegyen annak érdekében, hogy az emberi test és a benne rejlő lehetőségek megmutathassák, mire képes. Nem véletlenül lehetne a márka egyik fő gondolatát lazán így fordítani: "Ha van tested, lehetsz sportoló".
Története során a Nike számtalan olyan újítással szolgált, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a teljesítmény határait egyre tovább és tovább feszegessük. A Nike évtizedek óta törekszik az egyre fenntarthatóbb gyártásra is, újrahasznosítható anyagokat használ, hogy csökkentse a használati idejüket lejárt termékek környezeti hatását.
A Nike már nem csupán egy sportmárka, hanem az egyik legfelismerhetőbb márka, amely emberek százezreit éri el és befolyásolja világszerte. Tisztában vannak tetteik hatásával, ezért olyan globális sportprojekteket támogatnak, amelyek egészségesebb életet és jobb életszínvonalat eredményeznek.