info@sanasport.hu 24 órán belül válaszolunk

Fogyasztói tudnivalók

A  PTk 1811 és  1820 §-ai szerinti az adásvételi szerződés megkötése előtt  nyújtott információk:

  • A társaság, amelyik működteti a www.sanasport.hu webáruházat - az AVORI s.r.o., Údolní 27, Brno 602 00, székhellyel, cégjegyzékszám: 29184673, a Brnói Regionális bíróság kereskedelmi nyilvántartásában a C 63946 alatt van bejegyezve.
  • További adatok: info@sanasport.hu.
  • A kínált termék az összes termék, amelyet meg lehet találni a www.sanasport.hu honlapon, a konkrét termék ismertetése közvetlen a termékhez van mellékelve.
  • A termék ára minden termék alatt, mindig fel van tüntetve, és ÁFA-val együtt értendő.

Fizetési módok

Utánvétes fizetés, banki átutalás az alább feltüntetett bankszámla számra, on-line bankkártyás fizetés, a Twisto, GoPay szolgáltatásokon keresztül, készpénzzel. A fizetési módok díját a szállítási költség tartalmazza, az utánvétes fizetési módon kívül.

Banki kapcsolat

Erste Bank Hungary Zrt., számla szám: 11600006-00000000-94261268
IBAN: HU68 1160 0006 0000 0000 9426 1268 BIC: GIBAHUHBXXX

Szállítási módok

Cseh postával, futárszolgálattal (Magyar Posta, GLS), Csomagküldő, személyes átvétel. A raktárról való elküldésről a társaság 48 órával az első kézbesítési próbálkozás előtt értesíti a vevőt.

Szállítási határidő

A szállítási határidő minden egyes terméknél meg van adva (a méret megadásánál, ott ahol van ilyen lehetőség) a kosárba helyezés előtt és ezzel együtt az Önnek e-mailen keresztül küldött rendelés visszaigazolásban is meg van adva. A terméknél megadott szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a rendelés azonnal on-line ki van fizetve, vagy az utánvétes fizetés van kijelölve. Abban az esetben, ha a fizetés nem történik meg azonnal a rendelés után (pld. banki átutalás esetében), a szállítási határidő annyira hosszabbodik meg, amennyi idő telik el az átutalás jóváírásáig. Abban az esetben, ha a rendelésen több tétel is szerepel és ezek szállítási határideje különböző, a végleges határidőt a legkésőbbi szállítási határidővel rendelkező termék határozza meg.

  • Csomagkuldo szállítási költség utánvét nélkülje 1390 Ft (s utánvéttel 2080 Ft).
  • Magyar Posta szállítási költség utánvét nélkülje 1750 Ft (s utánvéttel 2440 Ft).
  • GLS szállítási költség utánvét nélkülje 2150 Ft (s utánvéttel 2840 Ft).
  • 0 Ft – a 30000 Ft feletti rendelés (Csomagkuldo) esetében, utánvéttel 690 Ft.
  • 0 Ft – a 40000 Ft feletti rendelés (Magyar Posta) esetében, utánvéttel 690 Ft.
  • 0 Ft – a 50000 Ft feletti rendelés (GLS) esetében, utánvéttel 690 Ft.

Tudnivalók a hibás teljesítésből eredő jogokról, valamint a jótállás alapján fennálló jogokról és a jogok gyakorlásának egyéb feltételeiről

  1. A vevő köteles haladéktalanul értesíteni az eladót a hiba bekövetkezéséről, a hiba észrevétele után, vagy az időben történő ellenőrzés és megfelelő ellátás során. A vevő nem élhet a hibás teljesítés jogával, ha arról a hibáról van szó, amelyet már az adásvételi szerződés megkötésekor észrevehetett volna.
  2. A jótállási időszak 2 év. Nem lehet érvényesíteni a normális kopásból vagy a helytelen használat útján keletkezett hibákat. A reklamáció során az eladó írásos megerősítést állít elő (reklamációs jegyzőkönyvet), amelyben fel van tüntetve a reklamáció átvételének dátuma, a kért eljárás tartalma és módja (követelés igényei).
  3. Ha a hibát meg lehet szüntetni, a vevő kérheti a javítást, vagy annak pótlását, ami hiányzik, vagy ésszerű kedvezményt a vételárból. A hibát nem lehet kijavítani és a terméket nem lehet célszerűen használni, a vevő vagy elállhat a szerződéstől, vagy ésszerű árengedményt követelhet.
  4. A vevő nem állhat el a szerződéstől és nem követelhet új termékre való cserét, ha a hibás terméket nem tudja olyan állapotban vissza szállíttatni, amilyenben átvette. Ez nem érvényes arra az esetre, ha az állapot változása a termék hibájáról való megbizonyosodás miatt következett, ha a vevő cselekedettel vagy mulasztással nem okozta annak lehetetlenségét, hogy a terméket változatlan állapotban visszaküldje, ha a vevő a hiba észlelése előtt eladta a terméket, használta, vagy megváltoztatta a szokásos viselet közben; ha ez csak részben történt meg, akkor a vevő visszaadja az eladónak azt, amit még vissza tud adni, és az eladónak kártérítést ad arra az összegre, amelyben részesült a termék használatából.
  5. A jótállási idő a termék vevő által kézhezvételi napjától számítódik. Az eladó felelős az összes hibáért és sérülésért, amelyekkel a termék már átvételkor rendelkezik, vagy amelyek a jótállási időn belül bekövetkeztek. Nem vonatkozok a gondatlan vagy a nem megfelelő használatból, illetve a mechanikus sérülésekből eredő hibákra. Hibának nem nevezhető a termék tulajdonságainak megváltozása, amelyek a jótállási idő alatt kopásból vagy a nem megfelelő használatból, a helytelen gondozásból jöttek létre. A megvásárolt árut a gyártó által meghatározott célnak megfelelően kell használni.
  6. Indokolt panasz esetén a termék az eladó felé történő szállításának költségét a vevő, a vevő felé történő vissza szállítást az eladó állja, ha a vevő a határidő lejártát követő egy hónapon belül nem él az ennek alkalmazásával célszerűen felmerült költségek megtérítésének jogával.
  7. A reklamációt az eladó azonnal, de legkésőbb 30 napon belül oldja meg. A reklamációs eljárás menetéről az eladó a vevőt e-mailben vagy telefonon keresztül értesíti.
  8. A reklamált terméket a vevő a következő címre szállíttatja:

    Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Cseh Köztársaság
  9. A terméket a vevő csak erre a címre küldheti, máshol nem lesz átvéve. Az eladó nem veszi át az utánvéttel küldött csomagot. A vonatkozó összeget az eladó elküldi a vevő által közölt számlára, és ha a vevő nem adja meg ezt a számlát, akkor arra a számlára, amelyről a kifizetés megtörtént.
  10. Ha a termék visszaküldése vagy cseréje áll fenn és ezzel módosul a rendelés névleges értéke, az eladó az ajándék visszaküldését fogja kérni, amelyre a rendelés végösszege miatt a vevőnek nincs jogosultsága. Abban az esetben, ha az új ép ajándékot a vevő nem küldi vissza, az értéke le lesz vonva a visszaküldött termék értékéből és az eladó csak a különbséget küldi vissza a vevőnek. Ajándéknak számít az ingyenes szállítási (postázási) költség és ez az érték szintén le lesz vonva.

Jelentős szerződésszegés (olyan termék értékesítése, amelynek olyan súlyos hibája van, amelyről az eladó tudott az adásvételi szerződés megkötésekor, vagy tudnia kellett volna róla, hogy a vevő nem kötötte volna meg a szerződést, ha ilyen hibát előre lát)

Jelentős szerződésszegés esetén a vevő a következő követeléseket támaszthatja

  • a hiba kiküszöbölése új termék leszállításával (új garanciális idő nincs, új termék leszállításakor a vevő az eredetileg szállított terméket az eladónak költségére visszaküldi)
  • a hiba megszüntetése javítás útján
  • ésszerű kedvezmény a vételárból
  • a vevő elállása az adásvételi szerződéstől

Ha a vevő legkésőbb indokolatlan késedelem nélkül nem tájékoztatja az eladót az eladott termék hibájával kapcsolatos jogának kiválasztásáról miután a hibáról az eladót értesítette, a vevőnek olyan jogai vannak, mintha nem jelentős szerződésszegés történt volna. A vevő nem jogosult az eladó beleegyezése nélkül megváltoztatni a konkrét jog kiválasztását, amely nem érvényes abban az esetben, ha a vevő termék olyan javítását kéri, amelyet nem lehet elvégezni. A vevőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől, ha a terméket nem tudja használni a hiba újbóli bekövetkeztetése (harmadszor ugyanaz a hiba), vagy nagyobb számú hiba (4 és több) észlelése miatt.

A nem jelentős szerződésszegés (olyan, amely nem felel meg a jelentős szerződésszegésnek)

A nem jelentős szerződésszegés esetén a vevő a következő követeléseket támaszthatja:

  • a hiba megszüntetése javítás útján
  • ésszerű kedvezmény a vételárból

Ha az eladó időben (ésszerű időn, legkésőbb 30 napon belül) nem szünteti meg a hibát, vagy nem hajlandó a hiba megszüntetését elvégezni, a vevő kérhet árengedményt, vagy nem jelentős szerződésszegés esetén elállhat a szerződéstől, amennyiben úgy döntött, hogy a hibát kijavítással szünteti meg.

Előleg nincs felszámolva, a fizetés a kiválasztott fizetési mód szerint történik.

Az adásvételi szerződéstől való elállás esetében a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeketSanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Cseh Köztársaság címére a vevő állja. Ha az árut nem lehet a szokásos postai úton visszaküldeni, a szállítási vállalat díjának becsült összege legfeljebb 6000 Ft lehet.

Elállás az adásvételi szerződéstől

Elállás az adásvételi szerződéstől ingyenes. A felhasználónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől ok megadása nélkül a termék személyes vagy a vevő által megbízott harmadik fél által történő átvétele utáni naptól számított 30 napon belül. Abban az esetben, ha a szerződés különböző termékekre szól egy rendelés keretében és külön vannak leszállítva, a határidő az utolsó kiszállítás csomagjainak vevő által, vagy meghatalmazott harmadik fél által átvétele utáni másnaptól számítódik. Abban az esetben, ha a szerződés több tételből vagy részből áll, a határidő az utolsó kiszállítás csomagjainak vevő által, vagy meghatalmazott harmadik fél által átvétele utáni másnaptól számítódik.

A szerződéstől való elállás jogának gyakorlása érdekében a fogyasztónak tájékoztatnia kell az AVORI s.r.o., székhelye: 602 00, Brno 602 00, Údolní 27., a szerződéstől való elállásról a postai szolgáltatón keresztül a Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Cseh Köztársaságcímre küldött levéllel. A vevő használhatja a mellékelt minta űrlapot a szerződéstől való elállásra, de ez nem kötelező.

Az elállási határidő betartása érdekében elegendő a vonatkozó időszak lejárta előtt értesítést küldeni az elállási jog gyakorlásáról. Ha vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó, az AVORI s.r.o. társaság visszafizeti neki haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül attól számítva, amikor eladó megkapta vevő szerződéstől való elállási szándékát, minden eladó által vevőtől átvett pénzösszegét, beleértve a szállítási költségeket (kivéve a vevő által utólag kiválasztott szállítási mód miatt keletkezett többletköltséget, amely az AVORI s.r.o. által kínált legolcsóbb szállítástól eltérő).

A díjak visszafizetésére az AVORI s.r.o. azonos fizetőeszközt használ, mint amit vevő a részleges tranzakció végrehajtására használt, ha vevő kifejezetten nem határozta meg másként. Minden esetben a felhasználónak nem lesznek egyéb költségei. Az összeg visszafizetésével az AVORI s.r.o. Társaság megvárja a visszaküldött termékek raktárra érkezését, illetve más visszaküldést igazoló irat kézhezvételét. A terméket (beleértve az ajándékot is, amelyet a vevő a rendeléshez kapott) indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor a fogyasztó bejelentette, hogy eláll a szerződéstől, a fogyasztó visszaküldi a Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Cseh Köztársaság címre.

A határidőt betartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó az árut 30 nap lejárta előtt visszaküldi, vagy személyesen kézbesíti ezen a határidőn belül. Vevő nem viseli a termék eladónak történő visszaadással kapcsolatos költségeit. Ha az árut nem lehet a szokásos postai úton visszaküldeni, a szállítási vállalat díjának becsült összege legfeljebb 6000 Ft lehet. A fogyasztó csak az áru értékének csökkenéséért felelős, amely az áruk (beleértve az ajándékot is) más módon történő kezeléséből ered, mint amely az áru jellegének és jellemzőinek megismeréséhez szükséges, beleértve azok funkcionalitását is. A fogyasztó nem jogosult elállni a szerződéstől zárt csomagolású áruk esetében, amelyeket a fogyasztó eltávolított a csomagolásból, és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni.

Ha az áru nem az eredeti csomagolásban lesz vissza szállítva, vagy ha a csomagolás sérült, akkor az új csomagolás költségei 3000 Ft-ig az áruk elhasználódásaként szerepelhetnek, mivel az árukat olyan módon kezelték, amely nem szükséges ahhoz, hogy megismerjék a termék jellegét és tulajdonságait. Ha az áru szennyes állapotban lesz vissza szállítva, akkor az áru tisztítási költsége akár 7500 Ft-ig az áruk elhasználódásaként szerepelhetnek, mivel az árukat olyan módon kezelték, amely nem szükséges ahhoz, hogy megismerjék a termék jellegét és tulajdonságait. Különösen az áruk megismeréséhez szükséges módszer nem foglalja magában például a dobozok szöveggel való teleírását, a dobozok matricákkal történő tele ragasztását, a dobozok széttörését, a csomagolás felbontását nem az arra való helyen, a címkék eltávolítását, a ruházat vagy a cipő normális viselését (felpróbálás helyett), cipő vagy ruha beszennyeződése, stb.

Az elektronikus eszközök használatával kötött szerződés az AVORI s.r.o. vállalat által van tárolva, a fogyasztó a szerződés megkötésekor hozzáférést kap hozzá (azt neki is elküldik), további utólagos hozzáférést nem lehetséges. Az adásvételi szerződés kizárólag cseh nyelven készülhet. Az AVORI s.r.o. egyetlen magatartási kódexszel sem rendelkezik, kivéve a Cseh Köztársaság jogi szabályozását. Abban az esetben, ha a Twisto szolgáltatásai vannak igénybe véve, a fogyasztó önállóan köt szerződést a Twisto payments a.s. Vállalattal, cégjegyzékszám: 01615165, a Prágai Városi bíróság kereskedelmi jegyzékében, B szakasz, 19085 rész alatt van bejegyezve, székhelye: 118 00 Prága 1, Újezd 450/40, Malá Strana. 

A szerződés megkötéséhez vezető egyedi technikai lépések

  1. A fogyasztók rendelkezésére bocsátott információk elolvasása a szerződés megkötése előtt  a Polgári Törvénykönyv 1811. és 1820. §-ának és az üzleti feltételeknek megfelelően, beleértve a Twisto szolgáltatás általános szerződési feltételeit is
  2. A kínált termékek megtekintése a web oldalon való mozgással
  3. A kiválasztott termék kosárba helyezése
  4. A kosár megtekintése a kiválasztott termékkel, ahol meg lesz adva az egységár, a szállítási költség nélküli összár
  5. A következő lépés folytatása és az áruszállítás és a fizetési mód kiválasztása (a Twisto fizetési mód választása esetén el kell fogadni a Twisto üzleti feltételeit a Twisto szolgáltatás nyújtása érdekében, és a bevitt személyes / szállítási és számlázási adatokat a webáruházban sem lehet módosítani)
  6. Ha minden adat helyes, akkor jóváhagyásra kerülnek a kereskedelmi feltételek és a szerződés, a fogyasztói tudnivalók elolvasásának megerősítése a PTk 1811 és 1820 § szerint az adásvételi szerződés megkötése előtt, a Rendelés megerősítése gomb megnyomásával történik. E gomb megnyomása után az adatokat már nem lehet módosítani.
  7. A rendelés befejezése után a megadott e-mail címre az eladó rendelés visszaigazolást küld, amely tartalmazza a fizetési adatokat, a kézbesítési adatokat, a rendelés összefoglalását, az adásvételi szerződést és a www.sanasport.hu webáruház kereskedelmi feltételeit.
Bombaár
Az akció végéig
1:05:29:14
Kilpi Almeri
-57 % Sport pulóver Kilpi Almeri
7 900 Ft 18 549 Ft
már csak 9 db érhető el