Gyakran ismételt kérdések
Ön kérdez, mi válaszolunk.
Mikor érkezik meg a termék?
Az információt közvetlen a konkrét termék részleteiben valamint a kosárban találja. A rendelés elküldése után mi a rendelést megerősítő e-mailben értesítjük Önt a szállítási határidőről. Ha a termék raktáron van, általában a szállítási határidő 1-4 munkanap, ha a beszállító raktárában van, akkor 3-15 munkanap- ezt az információt minden termék részletében megtalálja. Abban az esetben, ha a rendelése több tételből áll, akkor a szállítási határidő a legkésőbbi beszállítói szállítási határideje szerint alakul.
Hozzá adhatok-e még egy tételt a létrehozott rendeléshez?
Természetesen, ha a rendelést még nem fizette ki (on-line bank kártyával). Elegendő, vagy e-mailt küld az info@sanasport.hu és megossza velünk a rendelése számát, amelyhez hozzá akarja adni a kiválasztott terméket, valamint a termék kódját. A rendelés számot a megerősítő e-mailben találja, a termékkódot a termék részleteiben, a zöld színű "Kosárba helyezni" gomb alatt.
Miért nem ment át az on-line fizetés?
A leggyakoribb okok: a helytelenül megadott kártyaszám, alacsony számlaegyenleg, a bank online rendszerének meghibásodása (ahol a kártyája van), vagy a kártyájával nem lehet on-line fizetni. A rendelést banki átutalással rendezheti a 11600006-00000000-94261268 számlaszámra vagy a terméket utánvéttel is elküldhetjük. A fizetési mód módosítása érdekében lépjen kapcsolatba velünk e-mailen keresztül info@sanasport.hu.
Nem tudom, hogyan válasszam ki a terméket. Mit tegyek?
Írjon nekünk az on-line chatre, amelyet alul jobb oldalon talál, vagy kapcsolatba léphet velünk az info@sanasport.hu e-mail címen keresztül. Örömmel válaszolunk az Ön kérdéseire és segítünk a kiválasztásban, hogy azt vásárolja meg, amit keresett.
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Az árut a GLS szállítási szolgáltatóval és a Magyar Postával küldjük.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A vásárlásért utánvétes módon, banki utalással vagy on-line bankkártyával fizethet.
Mennyibe kerül a szállítás és a kifizetés?
Több kombináció is lehetséges, itt megnézheti őket.
Hogyan lehet a terméket visszaküldeni a 14 napos időszakon belül?
Nálunk a nem használt termék visszaküldésére 30 nap áll rendelkezésére. Olvassa el, hogy milyen egyszerű elállás az adásvételi szerződéstől.
Hogyan kell a reklamációt benyújtani?
A reklamáció benyújtása szintén olyan egyszerű, mint a termék visszaküldése, nincs mitől tartani. Olvassa el, hogyan kell a reklamációt benyújtani.
Hogyan lehet a terméket kicserélni?
Igen, lehetősége van arra, hogy a kiszállítástól számított 30 napon belül visszaküldje az árut, és másikat válasszon. A visszaküldéshez használja a visszaküldési űrlapunkat, és kövesse az utasításokat. A nem megfelelő termék árát 14 napon belül visszatérítjük Önnek, Ön azonnal új terméket rendelhet.
Visszavásárolják-e a használt terméket?
Elnézését kérjük, de sajnos nem. A terméket 30 napos határidővel ki lehet cserélni vagy vissza lehet küldeni, de csak akkor, ha semmi jele nincs a használatnak.