info@sanasport.hu 24 órán belül válaszolunk

Az alapok röviden

Keres valamit és nem akarja a teljes szöveget átolvasni? A legfontosabb dolgokat idehoztuk önnek:

  • A mi feltételeink nem rendelkeznek rejtett buktatókkal. Fair-play játékot játszunk és tiszteljük csapattársainkat - Önöket, az ügyfeleket.
  • A vételi szerződést velünk a megrendelés megrősítésekor köti meg, az utolsó lépésként a kosárban.
  • Hibázni emberi dolog, tehát, amikor csak az áru leszállítása után veszi észre, hogy más színt vagy méretet szeretett volna, lehetőség van termék kicserélésére - és a többi webáruháztól eltérően erre 30 nap áll lehetőségre.
  • Szeretné a kicsomagolt de nem sérült terméket visszaküldeni, a visszaküldésre is nálunk rendkívülien akár 30 nap is lehetőségre áll.
  • Mennyibe kerül a szállítás? Vásároljon 35000 Ft feletti összegben és mi kifizetjük Ön helyett.
  • A garanciális időszak a reklamáció benyújtására klasszikusan 24 hónap.

Akarna még mást is megtudni? Folytassa:

Kereskedelmi feltételek

AVORI s.r.o.

Brno
Údolní 27
PSČ 602 00, Česká republika

képviselve Michal Švirga, alapítótag által
cégjegyzékszám: 29184673

Társaság a Brnói cégbíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásban, C szakasz, 63946 ügy alatt van nyilvántartva (tovább a szövegben „Eladó“) a másik oldalról

a

16 évestől idősebb személy, aki a www.sanasport.hu webáruházon keresztül rendelt terméket, elektronikus űrlapon keresztül, amelyet a megrendelésben az online űrlapon megadott adatok határoznak meg (tovább a szövegben „Vevő“) megkötötték ezt az

Adásvételi szerződést

amely tartalmazza a kereskedelmi feltételeket

čl. 1.

Egyéb használt kifejezések

  1. Felhasználó – a vevő olyan természetes személy, aki üzleti tevékenysége vagy hivatása önálló teljesítésének körén kívül szerződést köt az eladóval vagy más módon foglalkozik vele
  2. Szerződő felek vagy szerződésben résztvevő – az eladó vagy a vevő

čl. 2

  1. Az eladó a jelen szerződéssel és a benne megállapított feltételekkel vállalja, hogy átadja a vevőnek a vásárlás tárgyát képező terméket, és lehetővé teszi számára a tulajdonjog megszerzését. A vevő kifejezetten kijelenti, hogy 16 évesnél idősebb, és hogy ezt az adásvételi szerződést külön, jogi vagy más képviselő igénye nélkül is megkötheti..
  2. A vétel tárgya a webáruház honlapján megrendelt termék www.sanasport.hu. Az eladott áruk specifikációja a megrendelésnek és a vevő megrendelését megerősítő e-mailnek megfelelően történik.

čl. 3.

  1. A vételár (ÁFA-val együtt) megegyezik a weboldalon a vásárlás napján megadott árakkal www.sanasport.hu és a megrendelésnek és a vevő megrendelését megerősítő e-mailnek megfelelően kerül megadásra.

čl. 4.

  1. A vevő a vételárat a megrendelésben megadott fizetési módon rendezi. A fizetési mód a rendelésben illetve a rendelést megerősítő e-mailben van megadva. A fizetés azon a napon történik meg, amikor a megfelelő összeget jóváírják az eladó számláján, vagy amikor az összeget átadják az eladónak vagy az általa meghatalmazott személynek. Abban az esetben, ha az összeget nem fizetik ki időben, az eladó jogosult a törvényes késedelmi kamatot követelni.

čl. 5.

  1. A vétel tárgyát képező termék a rendelésben megadott módon lesz kézbesítve. A szállítási mód a rendelésben illetve a rendelést megerősítő e-mailben van megadva. A vevő köteles a terméket átvenni. Ha a vevő nem veszi át az árut, és az eladónak ebből kifolyólag költségei merülnek fel, az eladó jogosult követelni ezeket a költségeket a vevőtől. A vevő köteles megerősíteni az áru átvételét, az átvétel visszaigazolásáig az eladó nem köteles átadni az árut. A teljesítés helye a vevő megrendelésekor megadott szállítási cím.

čl. 6.

  1. Az eladó átadja az árut a vevőnek a használatához és a hibás teljesítésből eredő jogok gyakorlásához szükséges dokumentumokkal együtt, vagy elküldi ezeket a dokumentumokat a vevő által megadott e-mail címre.

čl. 7.

  1. A vevő az áru tulajdonosává válik, miután átvette és kifizette a teljes vételárat. A károk kockázata a tulajdonjog megszerzésével átruházódik.

čl. 8.

  1. Ha valamelyik fél lényeges módon megszegi a szerződést, a másik fél indokolatlan módon késedelem nélkül elállhat a szerződéstől. A lényeges kötelezettségszegés olyan, amelyet a jogsértésben részt vevő fél már a szerződés megkötésekor tudott vagy tudnia kellett volna arról, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha előre látta volna a jogsértést; más esetekben a jogsértés nem tekinthető lényegesnek.
  2. A felek indokolatlan késedelem nélkül elállhatnak a szerződéstől, miután a másik fél magatartásából kiderül, hogy lényeges módon megszegte a szerződést, és ha a jogosult kérésére nem nyújt megfelelő biztosítékot.
  3. Az adásvételi szerződéstől való elállás a kötelezettséget a kezdetektől szünteti meg. A szerződésből való elállás nem érinti a szerződéses kötbér vagy késedelmi kamat megfizetésének jogát, ha az már elérte a szerződésszegésből vagy megállapodásból eredő károk megtérítésének jogát, amely a felek természetéből fakad még a szerződéstől való elállás után is, különösen a megállapodástól viták. Ha az adósságot fedezték, az nem érinti a szerződéstől való elállást vagy a biztosítást.

čl. 9

Általános tudnivalók

  1. A webáruházat www.sanasport.hu működtető jogi személy az AVORI s.r.o., székhely: Brno, Údolní 27, irányítószám: 602 00,cégjegyzékszám: 29184673, a Brnói cégbíróságon van nyilvántartva, C 63946 szám alatt. További elérhetőségek info@sanasport.hu vagy (+36) 19 555 841.
  2. Az ajánlott áru az összes áru, amelyek a www.sanasport.hu honlapokon megtalálhatók, a termék leírása közvetlenül a termékhez van csatolva.
  3. A termék ára minden terméknél meg van adva és ÁFA-val együtt értendő.
  4. Az AVORI s.r.o. a jogszabályokon kívül más magatartási kódex nem kötelező.
  5. A szerződés megkötéséhez vezető egyedi technikai lépések:
    1. A fogyasztóknak nyújtott információk elolvasása a szerződés, adásvételi szerződés és üzleti feltételek megkötése előtt,
    2. A bemutatott áruk megtekintése a weboldalon való navigálás segítségével
    3. A kiválasztott termék kosárba helyezése
    4. A kiválasztott árukkal telített kosár megjelenítése, itt feltüntetésre kerül az egységár, valamint a szállítás nélküli áruk megnevezése és teljes ára
    5. A következő lépés folytatása és a számlázási adatok (vagy más szállítási címek) megadása, a fiók létrehozásának lehetősége (nem szükség) az ismételt vásárláshoz,
    6. A következő lépés folytatása és az áruszállítás és a fizetési mód kiválasztása,
    7. Ha minden adat helytálló, akkor megállapodnak az üzleti feltételekben és a szerződésben, a szerződés megkötése előtt a fogyasztóknak átadott információk elolvasását a Rendelés megerősítése gombra kattintva megerősítik. Ennek a gombnak megnyomása után az adatokat már nem lehet módosítani.
    8. A megrendelés létrehozta után a megadott e-mail címre azonnal eljuttatjuk a megrendelés visszaigazolását a fizetési adatokkal, a szállítási adatokkal, a megrendelés összefoglalójával, a szerződés és a webáruház feltételeivel www.sanasport.hu.
  6. A szerződő felek válasza a Ptk. 1740. § (3) bekezdése alapján, módosítással vagy eltéréssel, nem jelenti a jelen szerződés megkötésére vonatkozó ajánlat elfogadását, még akkor sem, ha az nem változtatja meg lényegesen az ajánlat feltételeit.

čl. 10

Általános tudnivalók a szállítással és fizetési móddal kapcsolatban

  1. A csomag átvételét követően a vevőnek joga van ellenőrizni a csomagot mechanikai sérülések szempontjából. Sérülés esetében a vevőnek joga van nem átvenni a csomagot.
  2. Ha a vevő nem fogadja el az árut (abban az esetben, ha a csomag mechanikusan sértetlen), és ebből kifolyólag az AVORI s.r.o. költségei merülnek fel, az AVORI s.r.o. jogosult követelni ezeket a költségeket a vevőtől. A szállítási költséget a vevőig és vissza a nem átvett áru esetében az AVORI s.r.o. maximálisan 6000 Ft összegben állapítja meg. A vevő köteles megerősíteni az áru átvételét, az átvétel visszaigazolásáig az eladó nem köteles átadni az árut.
  3. A küldemény át nem vétele és a fogyasztó érdeklődése az újraszállítás iránt, újraküldés esetén, a kapcsolódó új szállítási költségeket is felszámítják.
  4. Az előleget nem gyűjtik be, a fizetés a kiválasztott fizetési mód szerint történik.
  5. A vevő kifejezetten egyetért azzal, hogy az eladó jogosult nemcsak papíron, hanem elektronikus formában is kiállítani neki a nyugtát. Abban az esetben, ha a nyugtát elektronikus formában állítják ki, a vevő vállalja, hogy azt az eladó a megadott e-mail címre küldje el. Az eladó jogosult elektronikus formában nyugtát kiállítani az áruk bármilyen fizetési módjáról és átadásáról / átvételéről.

čl. 11

Szállítás Magyarországra, fizetési módok, szállítási módok, bónuszok, szállítási határidő, szállítási költségek, fizetési költségek

  1. Bónuszok a sanasport.hu webáruházban történt vásárlásokért
    • > 35000 Ft felett – a szállítás ingyenes
    • 80000 Ft felett - a szállítás ingyenes + ajándék (kosárban való kiválasztás)
  2. Fizetési módok: utánvétes, banki utalás a megadott bankszámla számra, bankkártyával vagy on -line, GoPay. A fizetési mód költségét a szállítás ára tartalmazza, kivéve az utánvétet.
    Banki kapcsolat
    Erste Bank Hungary Zrt., számla szám: 11600006-00000000-94261268
    IBAN: HU68 1160 0006 0000 0000 9426 1268 BIC: GIBAHUHBXXX
  3. Szállítási módok: GLS, Magyar Posta. A raktárról való elküldésről a társaság 48 órával az első kézbesítési próbálkozás előtt értesíti a vevőt.
  4. Szállítási költségek:
    • GLS, Magyar Posta szállítási költség utánvét nélkülje 1350 Ft (s utánvéttel 1700 Ft).
    • 0 Ft – a 35000 Ft feletti rendelés esetében, utánvéttel 350 Ft.

čl. 12

Elérhetőség, szállítási határidő, akciós ár, ár változás, elállás az eladó oldaláról

  1. A www.sanasport.hu webáruház feltünteti a gyakran szállított áruk teljes listáját. Az eladó nem garantálja az összes termék elérhetőségét. Az áruk elérhetősége tájékoztató jellegű, ha a jelenlegi rendelkezésre állás eltér a termék részleteiben feltüntetettől, a vevőt azonnal értesítik. A szállítás határidő minden egyes tételnél fel van tüntetve, mielőtt kosárba helyeznék, és az e-mailben elküldött megrendelés-visszaigazolásban is szerepel. A terméknél megadott szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a rendelés azonnal on-line ki van fizetve, vagy az utánvétes fizetés van kijelölve. Abban az esetben, ha a fizetés nem történik meg azonnal a rendelés után (pld. banki átutalás esetében), a szállítási határidő annyira hosszabbodik meg, amennyi idő telik el az átutalás jóváírásáig. Abban az esetben, ha a rendelésen több tétel is szerepel és ezek szállítási határideje különböző, a végleges határidőt a legkésőbbi szállítási határidővel rendelkező termék határozza meg.
  2. Az akciós ár a www.sanasport.hu honlapon van megadva és csak erre a webáruházra érvényes.
  3. Az eladó fenntartja a jogot, hogy az áru elküldése előtt korrigálja az áruk árát, ha úgy találja, hogy az árukat rossz áron kínálták. Ebben az esetben tájékoztatnia kell a vevőt a helyes árról, és a vevő el kell, hogy fogadja az árkiigazítást. Ha a vevő nem ért egyet az új árral, az eladó és a vevő jogosult a szerződéstől az áru megrendelésétől számított 30 napon belül elállni.
  4. A vevő kijelenti, hogy az általa megadott személyes adatok (beleértve az elérhetőségeket is) pontosak és igazak, és személyére vonatkoznak. Abban az esetben, ha a személyes adatok valószínűleg helytelenek (például nem létező címek, értelmetlen nevek, például betűcsoport, nem létező telefonszám és e-mail formátum), vagy nem kapcsolódnak személyéhez, az eladó jogosult a megrendelést mindaddig fenntartani, amíg a vevő kellő mértékben be nem bizonyítja, hogy a személyes adatok helytállóak. Az eladónak jogában áll késedelem helyett elállni a megkötött adásvételi szerződéstől (lemondani / törölni a megrendelést), amelyről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a vevőt.

čl. 13

Garancia és reklamáció (információk a hibás teljesítésből eredő jogokról, valamint a jótállás alapján fennálló jogokról és e jogok gyakorlásának egyéb feltételeiről)

  1. A vevő köteles haladéktalanul értesíteni az eladót a hiba bekövetkezéséről, miután észrevette a hibát, vagy észrevehette volna. A vevő nem élhet a hibás teljesítés jogával, ha arról a hibáról van szó, amelyet már az adásvételi szerződés megkötésekor észre vehetett volna.
  2. A garancia 2 évre szól. Nem lehet érvényesíteni a normális kopásból vagy a helytelen használat útján keletkezett hibákat. Reklamáció esetében az eladó írásos megerősítést állít ki (reklamációs jegyzőkönyvet), ahol meg kell adni a reklamáció beérkezésének dátumát, tartalmát és a kért rendezési módot (megfogalmazott követelés).
  3. Ha a hibát meg lehet szüntetni, a vevő kérheti a javítást, vagy annak pótlását, ami hiányzik, vagy ésszerű kedvezményt a vételárból. A hibát nem lehet kijavítani és a terméket nem lehet célszerűen használni, a vevő vagy elállhat a szerződéstől, vagy ésszerű árengedményt követelhet.
  4. A vevő nem állhat el a szerződéstől és nem követelhet új termékre való cserét, ha a hibás terméket nem tudja olyan állapotban vissza sz állíttatni, amilyenben átvette. Ez nem érvényes,
    1. ha az állapot megváltozása az áru hibájának feltárásakor történt,
    2. használta-e a vevő az árut a hiba feltárása előtt,
    3. a vevő nem okozta-e lehetetlenné a termék változatlan állapotban történő visszaadását cselekedettel vagy mulasztással,
    4. a vevő eladta az árut a hiba felfedezése előtt, ha elfogyasztotta, vagy ha a terméket rendes használat során megváltoztatta; ha ez csak részben történt meg, akkor a vevő visszaadja az eladónak azt, amit még vissza tud adni, és az eladónak kártérítést ad addig az összegig, amelyben részesült a termék használatából.
  5. A jótállási idő az áru átvétele napján kezdődik. Az eladó felelős az összes hibáért és sérülésért, amelyekkel a termék már átvételkor rendelkezik, vagy amelyek a jótállási időn belül bekövetkeztek. Nem vonatkozok a gondatlan vagy a nem megfelelő használatból, illetve a mechanikus sérülésekből eredő hibákra. Hibának nem nevezhető a termék tulajdonságainak megváltozása, amelyek a jótállási idő alatt kopásból vagy a nem megfelelő használatból, a helytelen gondozásból jöttek létre. A terméket mindig célszerűen kell használni!
  6. Indokolt panasz esetén a termék az eladó felé történő szállításának költségét a vevő, a vevő felé történő vissza szállítást az eladó állja, ha a vevő a határidő lejártát követő egy hónapon belül nem él az ennek alkalmazásával célszerűen felmerült költségek megtérítésének jogával .
  7. Az eladó a reklamációt azonnal, legkésőbb 30 napon belül kezeli. Az eladó e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a vevőt a reklamáció kezelésének menetéről.
  8. Az igényelt árut a vevő a címre küldi, vagy személyesen adja át a címen:

    FROGMAN s.r.o.
    Sanasport / 22996
    Környei út 44
    2800 Tatabánya
  9. A terméket a vevő csak erre a címre küldheti, máshol nem lesz átvéve. Az eladó nem veszi át az utánvéttel küldött csomagot. Az eladó a vonatkozó összeget elküldi a vevő által közölt számlára, és ha nem adja meg a számla számot, arra a számlára, amelyről a fizetést elküldte.
  10. Ha az árut visszaküldik vagy kicserélik, és a megrendelés névértéke megváltozik, az eladó az ajándék visszaküldését fogja kérni, amelyre a vevő már nem jogosult. Abban az esetben, ha az új ép ajándékot a vevő nem küldi vissza, az értéke le lesz vonva a vissza küldött termék értékéből és az eladó csak a különbséget küldi vissza a vevőnek. Az ajándék lehet a szállítási (posta) költség is és ez az összeg is levonásra kerül.
  11. Jelentős szerződésszegés (olyan súlyos dolog hibájú dolog eladása, amelyről az eladó tudta volna az adásvételi szerződés megkötésekor, vagy tudnia kellett arról, hogy a vevő nem kötötte volna meg a szerződést, ha ilyen hibát előre lát)

    Jelentős szerződésszegés esetén a vevőnek ilyen követelései lehetnek:
    • a hiba kiküszöbölése új termék leszállításával (új szavatossági idő nem telik el, új cikk leszállításakor a vevő az eredetileg az eladónak szállított terméket az ő költségére téríti vissza)
    • a hiba javítás általi kiküszöbölése
    • ésszerű kedvezmény a vételárból
    • elállása az adásvételi szerződéstől
  12. Ha a vevő legkésőbb indokolatlan késedelem nélkül nem tájékoztatja az eladót arról, hogy az eladott áru hibájához való jogának megválasztása után a hibáról az eladót értesítette-e, a vevőnek olyan jogai vannak, mintha nem jelentős szerződésszegést követett volna el. A vevő nem jogosult az eladó beleegyezése nélkül megváltoztatni a konkrét jog kiválasztását, amely nem érvényes abban az esetben, ha a vevő termék olyan javítását kéri, amelyet nem lehet elvégezni. A vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől akkor is, ha a terméket nem tudja használni a hiba újbóli bekövetkeztetése (harmadszor ugyanaz a hiba), vagy nagyobb számú hiba (4 és több) észlelése miatt.
  13. Az adásvételi szerződés nem jelentős megszegése (olyanok, amelyek nem tartoznak a jelentős szerződésszegés kritériumaiba)

    A szerződés nem jelentős megszegése esetén a vevő a következő követelésekkel élhet:
    • a hiba javítással való megszüntetése
    • ésszerű kedvezmény a vételárból
  14. Ha az eladó időben (ésszerű időn belül, de legkésőbb 30 napon belül) nem szünteti meg a hibát, vagy nem hajlandó a hiba megszüntetését elvégezni, a vevő kérhet árengedményt, vagy a jelentéktelen szerződésszegés esetén elállhat a szerződéstől, amennyiben úgy döntött, hogy a hibát javítással szünteti meg.

čl. 14

Elállás az adásvételi szerződéstől

  1. Az elállás az adásvételi szerződés esetében a felhasználót terheli a termék Sanasport címére történő szállításból eredő költség, FROGMAN s.r.o., Sanasport / 22996, Környei út 44, 2800 Tatabánya. Ha az árut nem lehet a szokásos postai úton visszaküldeni, a szállítási vállalat díjának becsült összege legfeljebb 6000 Ft lehet.
  2. Másképp, elállás az adásvételi szerződéstől ingyenes. A felhasználónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől ok megadása nélkül a termék személyes vagy a vevő által megbízott harmadik fél által történő átvétele utáni naptól számított 30 napon belül. Abban az esetben, ha a szerződés különböző termékekre szól egy rendelés keretében és külön vannak leszállítva, a határidő az utolsó kiszállítás csomagjainak vevő által, vagy meghatalmazott harmadik fél által átvétele utáni másnaptól számítódik. Abban az esetben, ha a szerződés több tételből vagy részből áll, a határidő az utolsó kiszállítás csomagjainak vevő által, vagy meghatalmazott harmadik fél által átvétele utáni másnaptól számítódik.
  3. A szerződéstől való elállás jogának gyakorlása érdekében a fogyasztónak tájékoztatnia kell az AVORI sro-t, székhelye Brno, Údolní 27., irányítószám 602 00, a szerződéstől való elállásról a postai szolgáltatón keresztül a kapcsolattartási címre küldött levél megküldésével FROGMAN s.r.o., Sanasport / 22996, Környei út 44, 2800 Tatabánya. A vevő használhatja a mellékelt minta űrlapot a szerződéstől való elállásra, de ez nem kötelező.
  4. Az elállási határidő betartása érdekében elegendő értesítést küldeni az elállási jog gyakorlásáról a vonatkozó időszak lejárta előtt. Ha vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó haladéktalanul visszafizeti neki, de legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor eladó megkapta vevő szerződéstől való elállási szándékát, minden eladó által vevőtől átvett pénzösszeget, beleértve a szállítási költségeket (kivéve a vevő által utólag kiválasztott szállítási mód miatt keletkezett többletköltséget, amely az AVORI s.r.o. által kínált legolcsóbb szállítástól eltérő). A díjak visszafizetésére az AVORI s.r.o. azonos fizetőeszközt használ, mint amit vevő a részleges tranzakció végrehajtására használt, ha vevő kifejezetten nem határozta meg másként. Ez semmilyen esetben nem jár további költségekkel a fogyasztó számára.
  5. Az összeg visszafizetésével az AVORI s.r.o. Társaság megvárja a vissza küldött termékek raktárra érkezését, illetve más visszaküldést igazoló irat kézhezvételét. A fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb attól a naptól számított 30 napon belül visszaküldi az árut a Sanasport, FROGMAN s.r.o., Sanasport / 22996, Környei út 44, 2800 Tatabánya címére, hogy értesítette az eladót az adásvételi szerződéstől való elállásról.
  6. A határidőt betartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó az árut 30 nap lejárta előtt visszaküldi az eladónak, vagy személyesen kézbesíti ezen határidőn belül. A fogyasztó a terméket használatra utaló jelek nélkül, sérületlen állapotban, és ha lehetséges az eredeti csomagolásban küldi vissza. Ha az áru nem az eredeti csomagolásban lesz vissza szállítva, vagy ha a csomagolás sérült, akkor az új csomagolás költségei 3000 Ft-ig az áruk elhasználódásaként szerepelhetnek, mivel az árukat olyan módon kezelték, amely nem szükséges ahhoz, hogy megismerjék a termék jellegét és tulajdonságait. Ha az áru szennyes állapotban lesz vissza szállítva, akkor az áru tisztítási költsége akár 7500 Ft-ig az áruk elhasználódásaként szerepelhetnek, mivel az árukat olyan módon kezelték, amely nem szükséges ahhoz, hogy megismerjék a termék jellegét és tulajdonságait. Különösen az áruk megismeréséhez szükséges módszer nem foglalja magában például a dobozok szöveggel való teleírását, a dobozok matricákkal történő tele ragasztását, a dobozok széttörését, a csomagolás felbontását nem az arra való helyen, a címkék eltávolítását, a ruházat vagy a cipő normális viselését (felpróbálás helyett), cipő vagy ruha beszennyeződése, stb.
  7. A fogyasztó csak az áru értékének csökkenéséért felelős, amely az áruk más módon történő kezeléséből ered, mint amely az áru jellegének és jellemzőinek megismeréséhez szükséges. A fogyasztó nem jogosult elállni a szerződéstől zárt csomagolású áruk esetében, amelyeket a fogyasztó eltávolított a csomagolásból, és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni.

čl. 15

Termék csere

  1. A vevőnek lehetősége van kicserélni az árut, ami nem érinti a szerződéstől való elállási jogát (ha van), illetve a panasztétel jogát (hiba kiküszöbölés).
  2. A termék cseréje esetében a vevő az eladónak elküldi a szállítási irat másolatát, a kitöltött űrlapot és a használatra utaló jelek nélküli, sérületlen állapotú, eredeti csomagolásban lévő terméket, ugyanolyan állapotban ahogyan átvette, és kéri, hogy ugyanolyan termékre vagy drágább termékre cseréljék ki. A vevőnek csak az összeg lesz kiszámlázva, amennyivel drágább a csere áru. A terméket, amelyet a vevő ki akar cserélni a FROGMAN s.r.o., Sanasport / 22996, Környei út 44, 2800 Tatabánya címre küldi
  3. Olcsóbb termékre nem lehet cserélni.
  4. Ha a vevő ki akarja cserélni az árut, akkor az átvétel napjától számított 30 napon belül vissza kell küldenie az eladónak.

čl. 16

Személyes adatok védelme

  1. A személyes adatok védelmét a jelen szerződés melléklete szabályozza, amely a szerződés szerves részét képezi - Személyes adatok kezelése.
  2. A vevő kifejezetten kijelenti, hogy az általa megadott személyes adatok (beleértve az elérhetőségeket is) pontosak, valósak és közvetlenül az ő személyére vonatkoznak. A vevő továbbá kijelenti és elfogadja, hogy abban az esetben, ha valami nem így történik, akkor a megrendelés törölhető (lemondható) - az eladónak jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől.

čl. 17

  1. A szerződést csak írásban lehet módosítani. Az e-mailen történő módosítás írásos módnak tekinthető
  2. A szerződés megkötésével a fogyasztó megerősíti, hogy elolvasta a fogyasztóknak a szerződés megkötése előtt nyújtott tájékoztatást, amely a jelen szerződés tartalma is..
  3. Mindkét fél elolvasta, megértette és a szerződés tartalmával egyetért.
Bombaár
Az akció végéig
3:23:12:01
Stance Spectrum Super Grey
-60 % Férfi zoknik Stance Spectrum Super Grey
1 517 Ft 3 793 Ft
már csak 23 db érhető el